1

Pasii premergatori pentru realizarea unui magazin online

Din experienta propire pot spune care sunt pasii necesarii pe care sa-i faci in momentul in care te decizi sa dezvolti un magazin online.

  1. Alegerea domeniului pe care vrei sa dezvolti afacerea. Indicat ar fi sa se alega dezvoltarea businesului intr-o nisa care inca nu are concurenta, dar are cautare si nu in ultim rand sunteti familiarizati.
  2. Existenta proprie a unui bagaj de cunostinte privind implicatiile dezvoltarii platformei cat si cunostinte pentru promovarea afacerii in mediul online. Sunt necesare cunostine privind dezvoltarea de magazine online sau de promovare in special pentru a sti ce sa cereti in momentul in care apelati la freelancer/agentie de promovare/programator si a-i superviza. Sfat: Nu mergeti cu ochii inchisi!”
  3. Daca pasul 2 nu e indeplinit, indicat e sa va familiarizati cu mediul online participand la cursuri si anume: curs de marketing digital, curs de adwords.
  4. Stabilirea functionalitatilor magazinului online. Acestea se pot stabili impreuna cu programatorul sau cu un specialist de marketing online care va poate ghida in zona aceasta.
  5. Alegerea colaboratorului care v-a face web designul. Este extrem de important ca acea grafica pe care o creaza sa se poata implementa de catre programator.
  6. Alegerea sau gasirea programatorului care sa dezvolte platforma in functie de nevoile noastre. Aceasta persoana trebuie sa fie calificata/certificata pentru ceea ce dorim noi sa facem, sa fie serioasa, perseverenta si sa nu se multumeasca cu ‘nu se poate”. In programare nimic nu e imposibil.
  7. In functie de ceea ce va doriti aveti nevoie sa solicitati de la programator prezentarea avantajelor si dezavantajelor platformelor open source, platformei custom, etc..
  8. Stabilirea modalitatii de creare a bazei de date pentru produse: crearea unui tabel master in excel (cu macrouri), import automat sau manual. Recomanda una din cele 2 varainte. Acest pas este extrem de important pentru ca in functie de aceasta etapa va veti ingreuna activitatea sau nu.
  9. Crearea brief-ului cu toate functionalitatile dorite, wireframe si care sa fie cunoscute de toti colaboratorii/partenerii /firmele specializate care lucreaza la proiect.
  10. Alegerea domeniului si a hostingului. Cel din urma are o greutate destul de mare privind diversi factori care pot afecta incarcarea site-ului in motorul de cautare Google. Se alege in functie de tipul aplicatiei si de complexitatea acesteia.

Aboneaza-te pentru a fi la curent cu ultimele articole din zona digitala!

Solicita Audit Gratuit

Ultimele postari

Nu sunt Comentarii

    Adauga un Comentariu